Sa završetkom školske godine završila je i prva godina provedbe Erasmus+ KA2 projekta Ad-dicted to Education! koji Osnovna škola Zmijavci provodi u partnerstvu sa školama iz Italije, Španjolske, Grčke, Poljske i Rumunjske.
Iako je u svakom pogledu protekla školska godina bila izazov, projekt je uspješno rezultirao brojnim provedenim aktivnostima, uspješnim komuniciranjem između učenika te saznanjima o reklamama i izradi istih.
Svi rezultati skupljeni su u 2 projektna letka (Newsletter 1 i Newsletter 2) te vodiču (Guide) koji možete pregledati na engleskom i hrvatskom jeziku na TwinSpace stranici projekta te službenoj stranici projekta koji uređuje upravo naša škola.
Tema projekta je reklama u nastavi pa su sve aktivnosti bile povezane sa svjetskim ili domaćim reklamama u kontekstu poticanja jednakosti, nediskriminacije i inkluzije.
Zbog epidemije COVID-19 sve partnerske škole su bile zatvorene za održavanje nastave te su 2 planirane mobilnosti morale biti otkazane: u Grčku, 24. – 28- svibnja te gostovanje u Zmijavce, 29. 3. – 2. 4.
Unatoč izolaciji, učenici su s učiteljima odradili sve planirane aktivnosti online te sudjelovali u Chat komunikaciji i Zoom konferenciji s vršnjacima iz zemalja partnera, što su ocijenili najdražom aktivnosti.
Nacionalne agencije su, zbog spomenute epidemije, pružile mogućnost produljivanja projekta u trajanju do godine dana te se svi partneri projekta nadaju da će planirane mobilnosti biti realizirane.
S projektnim aktivnostima sudionicu nastavljaju s početkom nove školske godine.
Zoom meeting
Reklame i prihvaćanje različitosti